náplň práce

Pracovné pozície

U nás v Crystal Call existuje takáto hierarchia pracovných pozícií: 

  • Telefonický operátor
  • Supervízor
  • Junior projekt manažér
  • Projekt manažér
  • Call center director

V prípade záujmu o prácu u nás, potrebujete ovládať počítačové zručnosti na základnej úrovni. S najväčšou pravdepodobnosťou u nás budete zo začiatku pracovať na pozícii telefonického operátora. Postupne, so získanými skúsenosťami, sa môžete prepracovať na vyššie pozície. Ak je vo vašom záujme využívať pri práci denne cudzí jazyk, aj takéto pozície u nás nájdete!

Aká je náplň práce na nami ponúkaných pozíciách? 


Telefonický operátor

Telefonický operátor u nás najčastejšie volá aktívne kampane pre klientov. Ide o odchádzajúce hovory, v ktorých predáva výrobky, robí prieskumy, dohaduje stretnutia, aktualizuje databázy kontaktov. Ďalej môže robiť pasívne kampane, vybavovanie prichádzajúcich hovorov. Tu vystupuje operátor ako pomoc pri zaznamenávaní požiadaviek volajúceho, podávaní reklamácií, realizovaní objednávok, nahlasovaní poistných udalostí a mnoho ďalších služieb, ktoré naše infolinky ponúkajú. Zaujímavou novinkou je obsluha chatov na webstránkach našich klientov alebo back office - spracovanie listových zásielok.


 
Supervízor

Supervízor vykonáva celú agendu telefonického operátora. Neprihlasuje sa do call centrového systému ako operátor, ale ako supervízor. Je to preto, aby mohol priebežne kontrolovať prácu operátorov a v prípade potreby ich upozorniť alebo uvoľniť na prestávku, sledovať počet objednávok či vybavených hovorov. Supervízor kontroluje kvalitu hovorov a následne robí spolu s operátorom aj spätnú väzbu. Zaznamenáva dochádzku operátorov do interného mzdového systému, preberá od podriadených lístky od lekára, schvaľuje im dovolenky. Supervízor je zodpovedný za celkový chod pobočky, za úspešnosť kampane a za prácu operátorov.


Junior projekt manažér

Junior projekt manažér vie vykonávať celú agendu operátora aj supervízora. K tomu dohliada na chod kampane, rieši vzniknuté otázky, komunikuje s klientom a pomáha pri nastavovaní kampaní.

 
 
 

Čo vás čaká ak prejavíte záujem?

1. krok - prejavenie záujmu

Pokiaľ sa Vám pozdáva práca, ktorú ponúkame a radi by ste s nami pracovali, stačí, ak zareagujete na nami zverejnenú pracovnú ponuku (napr. na pracovnom portáli) alebo vyplníte kontaktný formular, ktorý nájdete na tejto stránke nižšie. 

2. krok - spracovanie vašej žiadosti

Ak zareagujete na našu ponuku práce, Vašu reakciu dostaneme na naše personálne oddelenie (HR). Kontaktujeme uchádzačov o prácu, ktorí spĺňajú stanovené kritériá v poradí, v akom dostaneme ich reakciu až do momentu získania potrebného počtu nových kolegov.

3. krok - pracovný pohovor

Naši kolegovia z HR Vám počas rozhovoru priblížia opis pracovnej pozície, pracovné podmienky, mzdové podmienky, benefity a predpokladaný nástup. Zároveň zodpovedajú Vaše prípadné otázky. V prípade práce z domu a potreby vlastného technického vybavenia Vám pošleme návod, podľa ktorého nám zvládnete potrebné parameter počítača a internetu zaslať. Overíme, či Vám technika umožní prácu z domu vykonávať a výsledok preverenia Vám oznámime. Budeme Vás informovať o nasledujúcom kroku.

4. krok - uzatvorenie pracovnej zmluvy

Ak sa Vaše predstavy o práci zhodnú s našou ponukou práce, vyžiadame si Vaše údaje a pripravíme Vám pracovnú zmluvu. Doladíme termín nástupu a stávate sa našim kolegom.

5. krok - zaškolenie

Pri privítaní u nás dostanete príručku Sprievodca pre nováčika, ktorá Vám v začiatkoch pomôže. Prvé dni po nástupe do práce sa školíte. Aj tieto hodiny máte od nás zaplatené tak, akoby ste pracovali. Počas školenia Vás zoznámime s prácou v našom call centrovom systéme, cez ktorý prebieha volanie. Naučíme Vás celý proces úspešného telefonátu. Ako správne telefonovať, aké slovné spojenia používať a ktorým sa vyvarovať, aké argumenty využívať, ako slušne ukončiť hovor, ako a kam zapísať informácie z hovoru a mnoho ďalších komunikačných vychytávok, aby sa z Vás čoskoro stal v tejto oblasti špecialista. Poskytneme Vám prístup k Nášmu intranetu, kde sa dozviete dôležité informácie, novinky a nájdete tu užitočné pomôcky.

6. krok - práca na kampani

V rámci procesu práce je každý kolega priradený na určitý druh kampane, na ktorej následne telefonuje. Od náročnosti kampane závisí aj počet dní školenia. Sú kampane, ktorých školenie trvá 3 - 4 hodiny. Ide o kampane, kde celý priebeh trvá kratšie obdobie, to však nevadí, lebo po ukončení Vás preložíme na inú kampaň, pridelíme Vám inú pracovnú úlohu. Iné kampane sú dlhodobé. Úvodné zaškolenie môže trvať aj niekoľko dní, ale potom sa už iba priebežne doškolujete a zlepšujete.

7. krok - výplata vždy načas

Za Vašu prácu vám zaplatíme vždy včas, výplata bude na Vašom účte v 20. deň v mesiaci.

 

Pracovný deň

 

Ak sa stanete telefonickým operátorom v našej spoločnosti, Váš pracovný deň bude mať presne danú štruktúru. Na presne daný pracovný čas sa môžete spoľahnúť a prispôsobiť mu svoj súkromný život bez obáv, že sa nečakane niečo zmení. Prácu ani pracovné problémy si nebudete nosiť so sebou domov, pretože zostanú vždy za dverami call centra.

Od kedy do kedy budete pracovať?

  • ​Štandardne ponúkame hlavný pracovný pomer so 40 hodinovým týždenným úväzkom, teda 8 hodín denne. V prípade Vašich špeciálnych požiadaviek sa na pracovnom čase vieme dohodnúť.
  • Každá pobočka a každý náš tím má svoj pracovný režim. Spravidla je to od 8,00 do 16,30 hod.
  • V prípade striedania denných zmien sa pracuje počas pracovných dní v rannej zmene od 7,00 do 15,30 hod. a od 8,00 do 16,30 hod., každý druhý týždeň je to od 9,00 do 17,30 hod. alebo od 10,30 hod. do 19,00 hod.
  • Na nepretržitej prevádzke počas pracovných dní, víkendov a sviatkov, ak sa strieda 12-hodinová zmena, je to v časoch od 6,00  do 18,00 hod. a od 18,00 do 6,00 hod., alebo pri 7,5 hodinovej zmene je striedanie zmien v časoch od 6,00 do 14,00 hod. a od 14,00 do 22,00 hod. a od 22,00 do 6,00 hod.
  • Dohodár pracuje podľa aktuálne dohodnutého času a kampane. Je možná práca aj počas víkendov.
  • Nebojte sa, budete mať podporu v osobe Supervízora a Trénera. A texty hovorov Vám pripravíme. 

 


 

 

Volajte, píšte

Odoslat' email

Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. Ak budete pokračovať v používaní tejto stránky budeme predpokladať, že ste s nimi súhlasíte.